Messze a világtól
2009. április 10. írta: ..::eGo::..

Messze a világtól

Messze a világtól .. vagyok én ... és pont. Egy félelmekkel teli kisszobában, ahol senki sem fogja meg a kezem, hogy ne érezzem úgy: elemészt a csend, az űr, a sötét nihil. Vagyok én ... és pont. A lét parányi piszka, s ha valakinek úgy tetszik, hát többé nem létezem ... csak egy gondolat választ el a valóságtól, egy döntés, egy furcsa szeszély ... csak ennyi vagyok, játéka az életnek, mit félre dob, mint megunt babát a gonosz kisgyerek. Majd beköltözik mellém a sarokba a feketeség, a messzeség, a por, s hogy egyszer újra jelentést kapok, csak letűnt, vak remény. Vagyok én ... és pont. Magamnak maradva, lelkemet ringatva, megnyugvást kutatva ... és minden hiába, mert beköltözött a fekete messzeség pora, nem hagyva látni a bátortalan fény megszánó tekintetét. Vagyok én ... és pont. Messze a világtól, messze mindentől ... s soha nem leszek féltve őrzött csecse-becse, titok.

usimage170220_4792274.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://muszajdzseki.blog.hu/api/trackback/id/tr642337917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása