Senki
2020. július 05. írta: ..::eGo::..

Senki

headgun.jpg

Lélekvesztett porhüvely vagyok, savtalan patron - egy üres böfögés, csupán. Valamikor azt gondoltam, hogy egyszer kell csak megtalálnom magam az életben, de minden nap berecseg a hangosbemondómban: ki vagyok én, mi vagyok én? Nem ismerem ezt a rendezvényt és bárhova lépek, unott-szürke pofákra nyílik belőlem a hangtalan mondat: Ö ...! Aztán leengedem lankatag mutató ujjam, senki nem mondhat újat:

Ki vagyok én, ha nem a senki?!

A bejegyzés trackback címe:

https://muszajdzseki.blog.hu/api/trackback/id/tr3715983362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása