Medvenadrág
2013. december 19. írta: ..::eGo::..

Medvenadrág

Azért, mert szerintem kurva jól áll nekem a medvenadrág, még nem azt nem jelenti, hogy szexi is vagyok benne. Pedig de! Egy magabiztos jellem minden helyzetben erősen helytáll, én meg aztán pláne két kézzel kapaszkodom a farkamba, ahogy a medvenadrágom zsebeiben matatva gesztikulálok a világ felé: mindenki bátran bekaphatja!

Én az exhibicionista vagyok, nem a Batman!

batman_x_marilyn_by_m7781-d6bt5op.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://muszajdzseki.blog.hu/api/trackback/id/tr865700200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

civil huszár 2013.12.26. 12:58:17

Aranyos ez a pirulettet indító perverz Maszturbátor.:-)

..::eGo::.. 2013.12.26. 19:02:45

@civil huszár: nem sok maszturbátor mondhatja el ezt magáról
süti beállítások módosítása