Feelin' n prájszlesz
2014. november 13. írta: ..::eGo::..

Feelin' n prájszlesz

Nehéz felülmúlni azt a feelinget, amikor egy 20 m2 -es budapesti garzon lakás galériáján tespedtem Greta Hüdegut társaságában, akit alig érezhető ventilátor vibrálás tett délibábossá a köz által leszart felfelé áramló hőségben - és akkor, ott, igazán megtanultam senyvedni - amiért nem hatott a fű, és mert soha nem esett olyan jól a nemes egyszerűségű tészta, reszelt sajttal. Maradtam volna, akár a borostyánba zárt dengue-láz, a mazochista időkapszula: tűnődve az el nem múló elmúláson és minden egyéb apróságon, ami Hüdegut megfogalmazásában annyira valósnak tűnt; A Szentháromság és a Káosz elmélete című fejezetek egy magányos buzi amúgy igen izgalmas és tartalmas hétköznapjaiból.

Mert én rajongtam érted, és az akartam lenni, aki nem merek: igazán független, szabadelvű nő.

0a2b68e99eb0e5c3378a1145251b02a7.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://muszajdzseki.blog.hu/api/trackback/id/tr646894649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása