Korzó
2013. október 13. írta: ..::eGo::..

Korzó

Mintha a Sátántangó korzóján baktattam volna Sebaj Tóbiás bőrébe bújva, ordibálva a dinnyét vegyenek helyett, hogy országomat egy lóért, mert bizony érezhetően vége már a szezonnak. Szembe szökő szélgépek csépelték az utca emberének szemetét, vagy magam sem tudom már, talán inkább az utca szemét emberét, hogy bűnbánatot szenvedjen Irimiás és Petrina helyett, hisz nem az a hibás, aki hazudott, hanem az, aki elhitte. Gyűlöletekkel teli lemondással száguldottak felém a szeszélyes levelekre taposott vallomások és én csak tűrtem, egyre csak tűrtem, hogy nekem most ez az egész  – mocskosul-igazságtalanul fáj.

bf117ea5bc3068c6f946c4e653c0b705-d314q0v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://muszajdzseki.blog.hu/api/trackback/id/tr425566691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása